14/03/13

John Lennon

http://guaraniportugues.blogspot.com/
 Dicionário Guarani / Português, Português / Guarani.
Cecy Fernandes de ASSIS


Che mitãme po áry arekorõguare,che sy he’iva`ekue chéve: -Vy’a ha’eha iporãve mba’e oĩva   ko ñande rekove.” / Quando eu tinha 5 anos, minha mãe disse-me: A felicidade é a melhor coisa que tem na vida.
“Upé akakuaa ha aha mbo’ehaópe. Upépe oporandu chéve hikuái: mba’épa aipota oiko chehegui che tuicha vove.” / Então cresci e fui para a escola. Lá me perguntaram: o que eu queria ser quando crescesse.
“Ha ha’ekuéra he’i chéve: - Ndaikumbyporãihague pe porandu. Ha che ha’e ichupekuéra: ndoikumbyporãiha tekove.” / Eles me disseram que eu não entendi a pergunta, e eu lhes disse que eles não entendiam a vida. John Lennon

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Aguyjevete ne ñe'ë. Obrigada pelo teu comentário.